Decoration

راهنمای خرید کنسول مدرن + عکس

مبل مدرنبکا

آینه کنسول یا میز کنسول جزو وسایل تزئینی خانه است که در اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی یا راهرو کاربرد دارد. آینه کنسول‌ها بهترین مکان برای گذاشتن وسایل تزئینی مثل گلدان، عکس‌ها و دیگر وسایلی است که نشان‌دهنده‌ی روحیات خاص شما است و به خانه حال و هوایی خودمانی، گرم و صمیمانه می‌دهد. در این مقاله همراه با تیم تحریریه مبل مدرنیکا همراه باشید.آینه کنسول یا میز کنسول جزو وسایل تزئینی خانه است که در اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی یا راهرو کاربرد دارد. آینه کنسول‌ها بهترین مکان برای گذاشتن وسایل تزئینی مثل گلدان، عکس‌ها و دیگر وسایلی است که نشان‌دهنده‌ی روحیات خاص شما است و به خانه حال و هوایی خودمانی، گرم و صمیمانه می‌دهد.

خرید کنسول مدرن و نکات مهم

قبل از خریدن میز کنسول باید درمورد مکان قرارگیری آن تصمیم‌گیری کنید و پس از تصمیم‌گیری با دقت اندازه گیری کنید دانستن ابعاد فضای شما جلوگیری می کند از هدر رفتن پول و زمان شما می شود. 

بودجه شما

قیمت اولین فاکتور در خرید هر کالایی است، شما عزیزان باید با توجه به بودجه و سلیقه‌ی خود اقدام به خرید آینه و کنسول زیبایی نمایید. عواملی چون جنس، مدل، کیفیت، ظاهر و… بر روی قیمت این وسیله تاثیر می‌گذارند. این شما هستید که در نهایت با توجه به درآمدتان، مدل خاصی را خریداری می‌کنید.

اگر بدانید چه‌قدر قرار است هزینه کنید، گزینه‌های مدنظرتان محدودتر می‌شوند و راحت‌تر می‌توانید تصمیم بگیرید البته با هر بودجه ای کارشناسان مبل مدرنیکا برای شما یک گزینه خوب در نظر دارند.

محل قرارگیری

اگر تصمیم دارید میز کنسول را به نقطه‌ی کانونی اتاق تبدیل کنید که از نظر بصری چشم‌گیر باشد بهتر است سبکی متفاوت با سایر وسایل اتاق انتخاب کنید.

مطلب دیگری که باید پیش از خرید به آن توجه کنید، رنگ آینه کنسول‌ها است. اگر اتاق‌تان کوچک است بهتر است سراغ رنگ‌های روشن چوبی بروید تا اتاق را بزرگ‌تر جلوه دهید.

انواع مختلف آینه و کنسول

آینه کنسول مدرن

میزهای کنسول مدرن معمولا از اشکال هندسی که غالبا قرینه هم نیستند و با بهره‌گیری از تکنولوژی‌ها و مصالح جدید ساخته می‌شوند. میز کنسول مدرن معمولا از شیشه یا کروم ساخته می‌شود. همچنین خطوط صاف یا کاملا گرد در آن دیده نمی‌شود و اشکال هندسی دیگر مانند چندضلعی‌ها مورد توجه طراحان آینه کنسول‌های مدرن هستند.چند سالی می‌شود که این سبک از آینه و کنسول‌ها روی کار آمده‌اند، به دلیل اینکه با انواع سبک چیدمان منزل به راحتی ست می‌شوند. انتخاب نوع رنگ در این مدل از آینه و کنسول‌ها کاملا سلیقه‌ای است. اما غالبا رنگ سفید و مشکی جزو کارهای پرطرفدار می‌باشد. به لحاظ جنس به کار رفته در سبک مدرن هم می‌توان به ام دی اف اشاره کرد.

کنسول مدرنیکا

آینه کنسول ترکیبی

میز کنسول ترکیبی به این نام خوانده می‌شود چون غالبا ترکیبی از سبک‌های مختلف به‌خصوص آینه کنسول سلطنتی و آینه کنسول اسپرت است. آینه کنسول‌های ترکیبی ظاهری کمتر تجملی دارند اما ساده‌ی ساده هم نیستند. مزیت آینه کنسول‌های ترکیبی این است که هم با مبلمان اسپرت و هم با مبلمان سلطنتی هماهنگی دارند. ضمنا آینه کنسول‌های ترکیبی راحت و کاربردی هستند. از نظر ظاهری آینه کنسول‌های ترکیبی خطوط کلاسیک و گوشه‌های گرد دارد و از چوب‌های متوسط و تیره ساخته می‌شوند.

انواع کاربرد آینه کنسول‌ها

در انتخاب مبلمان خانه، ظاهر اهمیت زیادی دارد اما از کاربرد نباید غافل شد. برای اینکه بعد از خرید میز کنسول بیشترین رضایت را از آن داشته باشید بهتر است میز کنسول را طوری انتخاب کنید که هم به سایر مبلمان بیاید و هم با سبک زندگی شما هم‌خوانی داشته باشد. پیش از خرید آینه کنسول‌ها به انتظارتان از آن فکر کنید؛ قرار است وسایل تزئینی رویش بگذارید یا محلی برای گذاشتن وسایل شما مثل کلید، دستکش و کلاه است؟ خرید میز کنسول کاربردی موجب صرفه‌جویی در هزینه هم می‌شود.

مشاوره با کارشناسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *